Voor onze zwemmers zijn er (onder meer) de volgende activiteiten:

- Seizoensopening met BBQ

- Kamp

- Swimmeet Maastricht

- Bart Bokaal

Opening van het seizoen

Een heerlijke nazomerse zondagmiddag..

Onder toeziend oog van Jordi en Astrea konden de kinderen van de wedstrijdploeg zich vanmiddag uitleven in het water op een loopmat, een sprong van de lage of hoge duikplank maken, spelen met matten in het water of een soort van waterpolo met door de kinderen zelf, creatief, gemaakte doelen van matten. Bijna alles was mogelijk en je zag de kinderen heerlijk genieten, terwijl de ouders vanuit de kantine konden toekijken naar hun kroost.

Aansluitend was er een BBQ . Het eten en drinken werd verzorgd door Rebecca, Nikkie en Pleun. De ongeveer 60 man lieten zich dit alles goed bekomen. Hoewel Jordi aangaf dat het ieder voor zich was bij het bereiden van het vlees, wierpen enkele vrijwilligers zich op om voor ons te bakken. Johan en Taki (vader van Dylano) dank jullie wel dat jullie een van de bakplaten bedienden en zo zeer zeker de jeugd voorzagen van vlees. Er was niets te kort vlees, sla, salades, stokbrood met kruidenboter, frietjes en aan de bar konden we bier en frisdrank halen.

Lieke en Lisa gaven nog een toelichting en tipje van de sluier aangaande het kamp wat op 18-19 en 20 oktober gehouden wordt in het teken van expeditie Robinson. Er werden activiteiten en uitdagingen al getoond en enkelen gingen hier serieus op in. Opgeven voor het kamp kan nog, maar doe dat snel zodat alle voorbereidingen ook hiervoor zo snel mogelijk verder kunnen gaan. Hou vooral ook de website (facebook) in de gaten voor meer informatie.

Al met al een zeer geslaagde middag en een mooie opening van het seizoen. We hopen met elkaar hier een super seizoen neer te zetten met fijne herinneringen, mooie vriendschappen en super resultaten.

zwemmen activiteiten bbq