Sinterklaas

Sinterklaas bezocht Tempo in 2023

Sinterklaas

Oh kom maar eens kijken, wat je bij het zwembad vind.
Cadeautjes en lekkers van de lieve Sint.

Voor alle kinderen van 10 jaar of jonger was er na de zwemles een cadeautje van Sint.

Verslag bezoek Sinterklaas aan Tempo in 2022

sinterklaas zwembad zwemclub

De coronamaatregelen zijn vrijwel allemaal afgeschaft, dus was er geen belemmering voor Sinterklaas om langs te komen.

Toen kwam het bericht dat de boot gezonken was. Zou Sinterklaas nog wel komen? Gelukkig kwam Sinterklaas gewoon naar Nederland en gelukkig zou hij zoals aangegeven naar het zwembad komen.

Vrijdag 2 december was het zover. De dag dat Sinterklaas zou komen. Nog wel even het bad versieren, het moet er wel een beetje gezellig uitzien als Sinterklaas komt. Buiten wat vlaggetjes hadden we ook kleurplaten, die ingeleverd waren voor de kleurwedstrijd, opgehangen.

Sinterklaas kwam keurig langs samen met 3 pieten. De pieten liepen rond door het bad om strooigoed uit te delen, terwijl Sinterklaas werd rondgeleid langs alle zwemmende kindjes.

Sinterklaas was niet met lege handen gekomen. Hij had voor alle kindjes een cadeautje meegenomen.

Sinterklaas in het zwembad

Ook de instructeurs hoefden niet met lege handen naar huis. Ook voor hen was er een cadeautje (foto rechtsboven).

Voor Sinterklaas wegging liet hij ons nog wel weten dat hij het weer knap vindt wat de kinderen allemaal kunnen in het water en dat ze niet naar de bodem zinken. Tevens hadden Sinterklaas en de pieten de kleurplaten beoordeeld en ons de uitslag doorgegeven van de kleurwedstrijd.

1. Nadine (badje 2)
  2. Jazmijn (badje 2)
  3. Anna (badje 1)

Deze 3 kinderen hebben een cadeautje gekregen voor het winnen van de kleurwedstrijd. Dit zijn de tekeningen (zie hieronder).

.

De activiteitencommissie.