Zwemvereniging Tempo

voor zwemles en ... waterratten

Een levenlang zwemmen

Zwemvereniging Tempo biedt zwemactiviteiten voor alle leeftijden (vanaf 5,5 jaar). Zwemles en zwemtraining door gediplomeerde trainers en instructeurs. U kunt bij Tempo terecht voor:

Licentiehouder

Zwemles

Op jonge leeftijd leren zwemmen is belangrijk – voor het plezier én de veiligheid van je kind. Bij Tempo kan je zoon of dochter al vanaf 5,5 jaar op zwemles. Met gediplomeerde instructeurs kan je kind op een kindvriendelijke manier veilig leren zwemmen. Wij zijn Licentiehouder Nationale Zwemdiploma’s. We geven zwemles volgens de methode van het cursuspakket: "elementair zwemmen". Kinderen gaan op voor het Zwem-ABC.
Om goed te leren zwemmen, moet je niet bang zijn om kopje onder te gaan. Daarom beginnen we met lessen waterwennen in het ondiepe water van het instructiebad (badje 1). Lees meer ...

zwemles diploma zwemmen

Doorgaan met zwemmen na het ABC zwemmen

Na het behalen van de zwemdiploma’s is het belangrijk dat kinderen blijven zwemmen. Vooral jonge kinderen verleren het zwemmen snel. Ze zijn na het behalen van hun zwemdiploma vaak nog niet zo vaardig en sterk genoeg om echt lang en goed te kunnen zwemmen. Na het ABC-zwemmen kunnen de kinderen doorstromen naar:

• “recreatief zwemmen”
Verbeteren zwemtechniek en werken aan een betere conditie.

Kennismaken met survival en snorkelen. Dit zijn twee ontzettend leuke onderdelen.

• wedstrijdzwemmen
Als je zwemdiploma B of C hebt gehaald, ben je een echte waterrat. Wil je graag nog sneller leren zwemmen en je slagen verbeteren? Dan is wedstrijdzwemmen wat voor jou!

Kinderen maken zo kennis met andere onderdelen van de zwemsport. Ook maken ze kennis met de vereniging. We organiseren allerlei activiteiten voor de jeugd zoals een zwemkamp, Sinterklaas, Paaseieren zoeken, Halloween, en een Nieuwjaarsreceptie met discozwemmen.

Wilt u zich aanmelden voor een bepaald onderdeel? Dat kan hier: Aanmelden.
Vanwege de grote belangstelling voor het ABC zwemmen, is onze wachtlijst gegroeid. De wachttijd bedraagt 1,5 à 2 jaar. Meld uw kind dus tijdig aan! Het liefst rond de leeftijd van 3,5 jaar.

Heeft u vragen? Stuur een mail naar: info@zwemverenigingtempo.nl.

Volg ons ook op facebook: https://www.facebook.com/vzpc.tempo

sport-veilig

zwemles