Berichten en nieuws

Helpen bij zwemles

Wij zoeken enthousiaste mensen die goed en leuk met kinderen kunnen omgaan. Je hoeft zelf niet goed te kunnen zwemmen of ervaring te hebben met lesgeven. De zweminstructeur geeft les, jij helpt hierbij.

Met wat extra hulp zijn we beter in staat om de les- en zwemkwaliteit van het abc zwemmen van de kinderen op een hoog niveau te houden. Natuurlijk staat het zwemplezier hierbij voorop!

Praktisch:

Wij zoeken vrijwilligers voor:

- dinsdag en vrijdag van 19.00 tot 19:30 uur

- dinsdag en vrijdag van 19:30 tot 20.00 uur

- (eventueel) maandag van 19.00 tot 20.00 uur.

Voor ouders van kinderen op zwemles: mochten deze tijden buiten de zwemtijden van uw kind vallen, dan kunnen we kijken of we daarin iets kunnen regelen.

Voor meer informatie of om je op te geven, kun je mailen naar:

elementair@zwemverenigingtempo.nl

Invalide parkeerplaatsen

Beste ouders,

Wilt u de auto NIET parkeren op een invalide parkeerplaats voor het zwembad. Ook niet bij het (even) ophalen of wegbrengen van uw kind. De parkeerplaatsen moeten 100% beschikbaar zijn voor het invalide parkeren. Hou deze plaatsen dus vrij!

De boete voor het parkeren op een invalide parkeerplaats bedraagt € 390,00.

Bestuur Zwemvereniging Tempo.

zwemles