In Memoriam Cor Loijens

_

Op 21 juni 2021 ontvingen wij het trieste bericht dat Cor Loijens was overleden. Cor was erelid en lid van verdienste bij onze vereniging.

Cor is jarenlang het vaste gezicht van onze vereniging geweest. Hij heeft zich voor 100 procent ingezet binnen onze vereniging. Bij elementair, ook in de commissie, bij recreatief om mee les te geven, bij wedstrijden als starter, en bij de vele activiteiten als ehbo'er. Je kwam Cor overal tegen binnen onze vereniging. Iedereen kende Cor en Cor kende iedereen. Cor was ook niets teveel. Je hoefde hem maar te bellen en hij stond klaar om de vereniging te ondersteunen. De laatste jaren ging het wat minder goed met Cor, maar hij droeg de zwemvereniging nog steeds een warm hart toe en daar kon hij dan ook met veel enthousiasme over vertellen.

Ook bij de zwemvierdaagse was Cor ieder jaar aanwezig. Samen met Joke en Frank waren ze graag geziene vrijwilligers die overal voor klaar stonden. De laatste jaren kon Cor niet meer meehelpen, maar hij kwam wel iedere zwemvierdaagse nog kijken hoe het eraan toe ging.

Namens de Zwemvereniging Tempo wensen wij Joke en Frank veel sterkte met dit verlies.

Cor bedankt voor alles!

_