Corona

Update 13 september 2021

Beste zwemmers en ouders van zwemvereniging Tempo,

Vanaf maandag 13 september gaan we verder terug naar de normale omstandigheden van voor de coronamaatregelen.

Looproute

De looproutes zijn weer zoals eerst: binnenkomen en vertrekken via de hoofdingang.

Kleedkamers

Zwemmers kunnen voor de zwemles weer gebruik maken van de kleedkamers en cabines.

LET OP!!

• Ouders mogen hun kind weer helpen met omkleden. Het verblijf daar dient zo kort mogelijk te zijn.
  • In de kleine kleedhokjes mogen geen kledingstukken achterblijven. Kleren moeten worden opgeborgen in de daarvoor bestemde kluisjes.
  • Pas als de kinderen naar de douches vertrekken, mogen de ouders weer naar de kleedkamers. Ook dan geldt: houdt het verblijf zo kort mogelijk.
  • De bakken waarin de zwemmers de afgelopen maanden hun tas en kleding hebben gedaan, zijn niet meer beschikbaar.

Anderhalve meter

We moeten ons blijven houden aan de 1,5 meter maatregel !

.

De lestijden blijven ongewijzigd.

.

Update 17 mei 2021

Beste ouders,

Vandaag heeft het kabinet bekend gemaakt dat we vanaf woensdag 19 mei 2021 de zwemlessen voor iedereen binnen de zwemvereniging weer mogen starten. Ook wij zullen op 21 mei 2021 weer starten met alle zwemlessen. De zwemtijden blijven hetzelfde als voor de lock-down.

Hieronder nog even kort de belangrijkste coronamaatregelen op een rij:

• We zullen de lessen op dezelfde manier voortzetten als voor de lockdown
  • Uw zoon of dochter moet afgezet worden bij de ingang van het zwembad. Ouders mogen niet mee naar binnen. Houd u met het brengen rekening met de 1,5m regeling.
  • De zwemmers mogen bij binnenkomst de kleedkamers niet gebruiken, dus ze moeten de badkleding onder hun kleding aantrekken.
  • In de hal van het zwembad moeten de zwemmers de schoenen uitdoen en deze vervangen bij voorkeur door schone slippers. (of blote voeten).
  • We gaan naar binnen door de deur bij de startblokken
  • Bij binnenkomst krijgen de zwemmers een bak om hun spullen in te doen.
  • Douches mogen niet gebruikt worden
  • Omkleden kan achteraf in de grote kleedcabine onder de 12 jaar. 13 jaar en ouder kleden zich om in de kleedhokjes.
  • De uitgang blijft via het buitenbad. Uw kind kan worden opgehaald bij de draaipoort van het buitenbad. Denkt u ook aan de 1,5 meter afstand.
  • Ook alle andere corona maatregelen blijven van kracht.

We hopen je komende week weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Update 11 mei 2021

Beste leden van zwemvereniging Tempo,

Gelukkig zijn alle leden van het zwem-ABC al aan het zwemmen. Zoals jullie misschien meegekregen hebben in de persconferentie van afgelopen dinsdag gaan we met zijn allen de goede kant op. Zo ook voor de zwembranche. Als het zo door gaat, kan het kabinet maandag 17 mei besluiten dat we weer met alle takken van de vereniging mogen gaan zwemmen! Dit zal wel met de nodige aanpassingen zijn, zoals we die ook van voor de lock down kennen. Mocht alles doorgaan dan zullen we vanaf woensdag 19 mei weer mogen starten met alle overige lessen. Houd dus je mail goed in de gaten en hopelijk tot binnenkort!

Bestuur zwemvereniging Tempo.

Persconferentie maandag 8 maart 2021

Beste leden van Zwemvereniging Tempo,

Tijdens de laatste persconferentie is bekend gemaakt dat vanaf dinsdag 16 maart alleen zwemles voor het Zwem ABC (inclusief diplomazwemmen) voor kinderen tot en met 12 jaar hervat mag worden. Dit is goed nieuws voor alle leden van elementair. (Ouders van Elementair zijn per brief/mail op de hoogte gebracht.) Helaas is dit minder goed nieuws voor de rest van de vereniging (recreatief, wedstijd, ouderzwemmen, aquajoggers enz). We begrijpen dat dit een grote teleurstelling is voor de rest van de vereniging die helaas nog NIET mag starten. Zodra het kabinet weer versoepelingen aankondigt richting de zwembranche hopen we ook de overige leden zo snel mogelijk weer in ons bad te kunnen verwelkomen. Voor meer informatie verwijzen we u naar: www.rijksoverheid.nl