Activiteitencommissie

De activiteitencommissie van VZ&PC Tempo organiseert activiteiten buiten het zwemmen om voor alle leden van Tempo. De nadruk ligt hier op het gezellig samen bezig zijn met iets anders dan zwemmen.

Sinterklaas

Zo organiseren wij ieder jaar het bezoek van Sinterklaas. Tijdens het zwemmen komt de goedheiligman op bezoek in het bad en kijkt hoe de kinderen zwemmen en naderhand kunnen de jongere kinderen een cadeautje ophalen die de Sint heeft achtergelaten.

Nieuwjaarsreceptie

In samenwerking met recreatief organiseren wij ieder jaar nieuwjaarsreceptie met discozwemmen, een evenement dat altijd zeer goed bezocht wordt.

Halloween

Wij hebben al een paar jaar zeer succesvol een halloweentocht georganiseerd op het buitenbad. Op vrijdagavond na het zwemmen wordt er een tocht uitgezet met een paar spelletjes in het thema. Na afloop krijgen de deelnemers iets lekkers.

Afscheidsfeest oude zwembad

Samen met de Watervrienden hebben wij een groots afscheidsfeest voor het oude zwembad georganiseerd.

Paaseieren

Ook paaseieren zoeken is een vast onderdeel geworden van onze activiteiten.

Heeft u ideeën?

Ideeën zijn altijd welkom!

De Activiteitencommissie:

Remko de Keijzer (voorzitter)
Angelique Sprengers-Welten (lid)

zwemles